HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Csibemánia

2008.08.28. 22:03 hunhungirl

Már elegem van a gyerekekből, pontosabban az unokatesóimból. Az állandó figyelem, türelem, veszekedés, nyávogás...már alig várom, hogy haza menjenek (de gonosz vagyok). Amúgy szeretem a gyerekeket, csak nem egyforma mindegyik.

Tegnap találkoztam Luccal és Gicával, elmentünk könyvekért és ittunk jegeskávét. Jó volt velük talizni. Luc mutatott sok új zenét, nekem is tetszenek. Most Amy March Chick habit c. számát hallgatom.

  

Ezt valamilyen feminista akciófilmben tudnám elképzelni, milyen menő lenne. Francia verzió is létezik Les Tomber les Filles címmel. Nekem jobban tetszik angolul, de a francia is aranyos. Valamiért csibék jutnak eszembe erről a számról.

 

Csibemániás lettem...:)

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene csibe amy march

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr90638452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása