HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Megbocsátás

2008.05.04. 23:27 hunhungirl

Hol is kezdjem? Kaptam este egy sms-t Ribizlitől. Ezt csak azután vettem észre, miután írta MSN-en, hogy küldott sms-t. Azt írta, h sajnálja amilyen volt és szeretne velem beszélni. Előszőr meglepődtem, nem gondoltam, h képes lesz magától bocsánatot kérni. Nagy szavak ezek...megbocsátás. Bevallom, h néha gonosz voltam, örültem, hogy szenved. Most így utólag sajnálom, nem tudhattam min megy keresztül. Próbáltam vele beszélni, de tényleg nem tudtam. Mit oldott volna meg a beszéd? Talán nem lett volna ez az egész dráma, de attól még az ő problémái nem oldódtak volna meg, mert azt neki kell magában eldönteni. Mindegy, nem szeretném részletezni a dolgot. Az a lényeg, h örülük, h végre tudunk majd normálisan beszélgetni és remélhetőleg újra barátok leszünk. Már hiányzott. Jaj, Lucikám :)

Amúgy jól vagyok, köszönöm szépen. Közben Ciao Marinát hallgatok (ááááá). Igen, nem tudom mi ütött belém. Talán az, hogy a napokban elkezdtem újra beszélni az Egomeisterrel. Ez hosszú történt, inkább most ebbe se kezdek bele. Csak annyit mondok, h egy fiú. Azta, micsoda felfedezés, ki hitte volna? Létezik ilyen is? Pontosan ki/mi az? Honnan jött? Mi a bolygó neve? Én is ezt szeretném tudni. Majd ha valaki rájön, értesítsen.

23:23 van. Ez mit jelent? Azon kívül, h álmos vagyok és már rég ágyban kellene lennem, sikerül mindig jókor ránéznem az órára. Egy újabb história, de inkább folytatom holnap.

ˇ.ˇ Zzzzzzzzz

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr80454078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása