HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Rehab

2008.07.07. 22:06 hunhungirl

Ma megint nem csináltam semmit, egész nap váltakozva ültem a gép és a tv előtt. Izgalmas élet, mi? Tennem kell valamit a nagyfokú lustaságom ellen, ez így nem mehet tovább. Már anyukámnak is elege van belőlem, nem csodálom. Tudom, hogy milyen vagyok és nem szeretem, amikor szembesítenek vele vagyis állandóan mondják, hogy mit kellene tennem. Tisztában vagyok a saját hibáimmal és mindig bennem van a jó szándék, de ahhoz megkellene mozdulnom. Ó világ vagyis jaj Eszter.

Szerdán megyek nagymamához, már alig várom. Szeretnék egy kicsit eltávolodni a fejlett társadalomtól. Egy kis természetre vágyom, internet, telefon és tv nélkül. Mamám Gyömrőn lakik, egy kis csendes faluban nem messze Pesttől. Viszek magammal egy könyvet, japán tananyagot és ruhát persze. Leginkább dolgozni szeretnék, segíteni, mozogni. Jót fog tenni a lelkemnek ez a pár nap, egy kis felfrissülés. Most Ribizli is (református) hittan táborban van Tahitótfalun. Mondta, hogy menjek én is, de végül egyedül akart menni. Amennyi káosz most körülötte van, megértem. Néha aggódom miatta. Igen, közben megint jó barátnők lettünk, aminek nagyon örülök. Remélem mostmár, hogy ez így is marad hosszú ideig.

Mindjárt kezdődik a Kés alatt c. sorozat, múlt héten kezdtem el nézni egyik ismerősöm (Mendori) hatására. Túl sok a dokis sorozat mostanában, de akad köztük néhány jó. Elköszönök egy kis időre a technológia világától. Meglátjuk, hogy meddig bírom, de menni fog. I'll be back! :P 

Ja és ha már Rehab, akkor Amy Winehouse természetesen.:)

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr10557925

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: DominoQQ 2019.04.29. 17:19:10

What does vicodin metabolize into

Trackback: Texaspokercc 2019.04.29. 15:22:08

Mit tud az új cipőm? - Mizuno futócipőben az élet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása