HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Betegség

2009.02.23. 14:38 hunhungirl

*Iszik egy kortyot a Kálcium pezsgőtablettás keverékből, majd nekikezd az írásnak* (kb. ilyen színe is volt)

Igen, engem is levesz a lábamról, mármint nem a szerelem, hanem az influenza. Nem biztos, hogy influenza, de lázas vagyok, köhögök, hangom alig, meg már egy zsepihalom is kezd körbevenni. Reggel voltam orvosnál (Dr. Hunyadi Mátyás), meghallgatott, megvizsgált és azt mondta, hogy ez mostanában gyakori. Ha figyelembe veszem azt, hogy az osztályom fele kihalt és a hírekben is naponta lehet erről hallani, akkor tényleg gyakori. Pedig azt hittem, hogy immunis vagyok ilyen jött-ment betegségekre. Az ember mégis csak ember marad.
Pénteken nagyon levert voltam az órákon, akkor kezdődött minden. Gondoltam, hogy kikúrálom magam a hétvégén és hétfőn már mehetek suliba. Általában úgy szoktam beteg lenni, hogy mire lenne suli, addigra meg is gyógyulok. Most kivételesen más a helyzet. Élvezem, hogy itthon lehetek, de betegnek nem jó lenni. Egész nap feküdtem, közben tv-t néztem, főleg főzős és ismeretterjesztő műsorokat. A tv nem rossz, ha az ember tud szelektálni és olyat nézni, aminek értelme is van. Néha azért járkáltam, hogy mozogjak valamennyit, de a végtagjaim részegeskedtek. Mostmár jobban vagyok. Ált. reggel és este nehezebb elviselni, de túlélem. Kivételesen nem másokról esik szó, hanem rólam. A kedvem elég jó annak ellenére, hogy fáradt és gyenge vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr27960734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása