HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Vizsgák

2008.04.08. 21:33 hunhungirl

Végre túl vagyok a vizsgán! A Bánk bánt húztam Katona Józseftől, aránylag jól sikerült a feleletem.  A jegyet csak holnap tudjuk meg. Előtte annyira izgultam, attól féltem, h olyan tételt húzok, amit nem tudok. Volt olyan tétel, amit meg se tanultam, pontossaban 3-at. Örülök, h nem azokat húztam. Felelés előtt nagyon tudok izgulni. Amikor vázlatot kellett készítenem, alig jutott eszembe, pedig itthon olyan jól megtanultam. Egyszerűen nem tudtam előadni, nem volt szókincsem. Pedig mostanában próbálok sokat olvasni. Úgyhogy fejlesztenem kell a beszédemet. Ja tényleg, még a múlt héten kikaptuk az írásbelit és 4-es lett (nem fullad kudarcba az életem:P). A szóbelire kíváncsi leszek. Az a lényeg, h túl vagyok rajta és nem lesz több belső vizsgánk (csak érettségi)!

Ma olvastam ki Paulo Coelho Az alkimista c. könyvét. Nagyon jó könyv, de én hiába mondom, mert lehet, h másnak nem tetszik. El kell olvasni.

Most hirtelen elment a kedvem az írástól, úgyhogy itt a vég.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr29417508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása