HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Nehézségek

2008.04.03. 18:57 hunhungirl

Végre túl vagyok a magyar vizsga egy részén, nem volt túl vészes. Elvileg már holnapra ki lesz javítva, majd meglátjuk hogy sikerült. Inkább nem mondok semmit előre. Na de most inkább hanyagolom a suli témát.

Holnap megyek fodrászhoz, már alig várom. Szeretem a hosszú hajat, de nehéz kezelni és jobban is áll a rövid. Több embert is megkérdeztem az osztályban, h melyik áll jobban. Legtöbben a rövidet mondták, szüleim is. Túl sokat foglalkozom a hajammal, de ha az ember egyszer jól akar kinézni.

Az előbb olvastam Ribizli blogját az im-neten. Először én is ott akartam regisztrálni, csak közben zártkörű lett. Szóval olvastam a blogját és nagyon aggaszt az állapota. Hánytatja magát, vagdossa a karját...ő nem volt ilyen!!! Úgy szeretnék rajta segíteni, de úgy érzem, hogy hiába. Már nem beszélünk annyit mint régen, teljesen eltávolodtunk egymástól. Mások barátságát keresi, elhanyagoltnak érzem magam. Nem vagyok féltékény, egyáltalán nem, csak hiányzik néha. Végülis vannak mások az osztályban akik fontosak nekem, de most egy embert elveszítettem. Nem merek hozzászólni, nehogy valami rosszat mondjak. Tudni kell rólam, h utálok másokkal rosszban lenni. Ilyenkor inkább bedobom én a fehér törölközőt, még akkor is ha nem én vagyok a hibás. Tanácstalan vagyok. Az lesz a legjobb, ha nem teszek semmit. Majd csak lesz valami...

Hogy telik az idő, 6 előtt ültem ide és már 7 lesz mindjárt. Még történelmet kell tanulnom, holnap témazárót írok-úgyhogy sipirc! :P

Ja tényleg, ilyen hajat szeretnék *.*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr32410056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása