HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Bad day

2008.10.16. 21:45 hunhungirl

Ma valójában nem is volt rossz napom, de egyes emberek hajlamosak arra, hogy azzá tegyék. Inkább csak annyit mondok, h a barátság nehéz dolok. Most jönne az a szokásos sablon szöveg, h ahhoz két ember kell, őszinteség, becsület, tisztelet, szeretet, kitartás és még sok más. Köszönet Raminak a felsorolásért, mert ezek most valahogy nem jutottak volna eszembe. Amúgy teljesen igaza van, és ez nem is sablonszöveg, hanem valóság. Többször kellene rá figyelnem és hallgatnom, de mindig azokkal vagyok elfoglalva, akiket nem érdeklek, és nem azokkal, akik igazán fontosak. Az emberek egyrésze (99%) ilyen, vagyis önző. Csak a saját érdekeikben cselekszenek. Pont erről beszélgettem ma anyukámmal. Én nem azért ismerkedem/barátkozom valakivel, mert mondjuk majd egyszer hasznot húzhatok belőle. Ez milyen már? Nekem ezek az emberek, ún. barátok számítanak, az életem részei és remélhetőleg ez kölcsönös valamilyen szinten. Persze, hogy az ember társas lény és szüksége van ilyen dolgokra, de engem az is szokott érdekelni, hogy a másik hogy van, mit érez. Lehet, hogy valaki ugyanígy van ezzel, de szerintem ritka, a mai világban főleg. Akármennyire tagadják, mindenkiben ott van az a szó, h haszon, kivéve bennem. El kell ismernem, még bennem is. Ha most nem, egyszer biztos volt vagy talán lesz. Ez olyan borzasztó, és az is, h lassan oldalak helyett könyveket tudnék erről írni. Komolyan, pszichológusnak kellene mennem. Milyen szerencsések vagyunk, h létezik internet és azon belül blog, ahol az ember kiírhatja magából a szépséges gondolatokat. Köszönjük Bill Gates! Mi is lenne velünk nélküled?
Most abba is hagyom, mielőtt valami megbolondulásra utaló mondat hagyná el a billentyűzetet. Szóval, szerintem érdemes ilyen dolgokon elgondolkodni, de nem kell túlzásba vinni, ahogy én teszem.:D Csak mértékkel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr16717826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása