HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Buli

2008.06.03. 17:24 hunhungirl

Ideje lenne írnom végre. Mindig elfelejtem vagy csak egyszerűen lusta vagyok írni. Panic at the Disco-t hallgatok, egész jó számaik vannak és helyes a mellékgitáros. :) Olyan kisfiús arca van. Lassan olyan leszek, mint a Ramó, h mindegy milyen a pasi, csak farka legyen. Na jó, azért ilyen nem leszek és ő se ilyen. Pasikat említve, voltam ZP-ben múlt héten. Már jól kezdődik.:P Szóval Dóri barátnőmmel találkoztam, 4-en voltunk lányok. Ribizli is ott volt, de végül nem találkoztunk. Kaukázus koncertre mentem volna, de az utolsó számra érkeztem. Sikerült eltévednem Pesten. Én? Eltévedni? Budapesten? Ez se fordul elő gyakran. Igazából nem tévedtem el, csak nem tudtam, h merre kell menni. A ZP a Petőfi-híd budai hídfőnél van, de én a Margit-híd budai hídfőhöz mentem. Ez is csak velem történhet meg. Az a lényeg, h végül sikerült megtalálnom. Ó je!:D

Nos igen, 4-en voltunk lányok. Koncert után válogatott DJ zene volt. A színpad előtt táncoltunk vagyis táncoltak...én csak lötyögtem. Nehezemre esett mozogni, nem sikerült még ellazulnom. Aztán elmentünk italt (magyarul piát) venni, de én csak megkóstoltam. Visszamentünk táncolni. Láttuk, h egy csapat fiú közeleg felénk. Naná, h hozzánk jöttek. Az egyik odajött hozzám és megkérdezte, h akarok-e vele táncolni? Mondtam táncoljunk. Erre megkérdezi: hogy kell? Hát igen, ott fogtam a fejem. Felkér táncolni, de ő meg nem tud. Vicces! Túl sokat nem beszélgettünk, inkább táncoltunk. Aztán menniük kellett és elkérte az MSN címem, meg is adtam neki.
Én úgy mentem ZP-be, h nem vártam semmit pasi ügyben. Legalább sikerült megismerkednem egy sráccal, az már valami.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr97501745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása