HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Valóban

2009.08.06. 21:41 hunhungirl

Tudom, én is rájöttem, hogy sokat foglalkozom vele. Talán azért is, mert mostanában inkább itthon vagyok és nincs túl sok érdekesség. Most jó itthon lenni és csak "lazulni". Az is érdekes, hogy mindig egyes msn beszélgetések után írom le a véleményemet.:D Tényleg nem kéne vele ennyit foglalkoznom, nem azért mert ő mondta, hogy "ennyit foglalkozom velem", hanem mert már én is unom néha. Kis dolgokból nagy dolgot csinálok. Azért tudnék mondani 1-2 dolgot, de most nem rágódom ezen. Hát ez van. Kicsit legyél már lazább Juhi!:P

Fura, hogy az utóbbi időben páran az osztályból nincsenek jóban és pont amikor vége a sulinak is elválnak útjaink. Hamar megkezdődött a folyamat.:D

Fura az is, hogy mindjárt vége a nyárnak és ismét suli. Mintha tegnap kezdtem volna a középiskolát. Innentől már csak repülni fog az idő. Régebben valahogy lassabban telt. Most nagy út áll előttem. Kíváncsian várom milyen lesz, de kicsit izgulok/félek is. Mitől? Magamat nem féltem, általában jól kezelem a helyzeteket. Biztos csak a kezdeti nehézségektől tartok, de szerintem nem lesz gond. Érdekes lesz. Majd úgyis írok beszámolót, csak azt is el kell kezdeni.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr221293485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása