HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Jóbarátok

2009.06.28. 21:12 hunhungirl

Tegnap voltam egyik osztálytársamnál Tinnyén. Elég sokan voltunk, a társaság felét nem ismertem, de családias volt a hangulat. Bográcsoztunk, énekeltünk, filmeztünk, szóval nagyon jó volt.:) Kb. 3 órát aludtam, mivel reggel 5-ig néztünk filmet. Hallottuk a madarak csicsergését, kinéztünk az ablakon és jééé, világosodott. Rég voltam fent egész éjjel. Az alvás poén volt, mert ugye nem volt elég ágy és páran a földön aludtak. Elvileg úgy volt, hogy sátrazunk, de senki nem akart sátorban aludni és reggel esett az eső. Amúgy tegnap egész nap jó idő volt szerencsére. Ki tudja hogy mikor fogunk megint találkozni osztálytársaimmal így együtt.
Szerintem most elmegyek aludni, reggel irány Pest és nem fogok tudni felkelni.

Jó éjt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr941214269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása