HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Gyógyulás

2009.02.25. 19:39 hunhungirl

Ma már sokkal jobban vagyok a tegnaphoz képest. A lázam lement, de a köhögés és a zsepihalom még megvan. Mennyi mindent kell majd pótolnom jövő héten, rossz belegondolni is. Pénteken lesz tablófotózás, de egész hétre kiírt az orvos és ilyen fejjel bemenni vicces lenne. Igaz, h ki lesz retusálva, de inkább nem kockáztatok. Utólag is lehet majd pótolni. Most valahogy nincs kedvem emberek közé menni, de muszáj lesz kimozdulnom valamerre. Ezzel elősegítem a gyógyulást is, friss levegő. Remélem, h ebben a tanévben nem leszek megint beteg.
Mit csináltam ma? Ugyanazt mint eddig. Feküdtem és tv-t néztem, néha a gép elé vonszoltam magam. Ja meg továbbtanulási papírokat töltögettem, még mindig nem küldtem el. Nem kell pánikba esni, nem Magyarországon fogok jelentkezni, hanem Amerikába (ha felvesznek). Ha sikerül minden, akkor kezdek egy új blogot, ahová leírom élményeimet, egy útiblog. Mi lesz velem a jövőben? Oké, most nem gondolkodom ilyeneken, még ráér.
Hát igen, nem valami élménydús ez a hetem, semmi botrány, pletyka, hátbadöfés, stb. A végén még hiányozni fog. Azért nem, de szó volt a tv-ben arról, h a stressz éltet minket, mármint annak egészséges formája. Szükségünk van nekünk embereknek a stresszre. Miket meg nem tud az ember a tv-ből. Bár ezt eddig is tudtam, de érdekes témák voltak. Megyek teázni:)

Szólj hozzá!

Címkék: jövő betegség tanulás

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr26965965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása