HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Rossz kezdet

2008.09.08. 20:40 hunhungirl

Túl vagyok a suli első hetén, milyen jó érzés. De ha belegondolok abba, hogy mennyi van még hátra, talán mégsem tűnik olyan jónak. Már azon gondolkodom, hogy mikor lesz vége? Azért nem ennyire vészes a helyzet, sőt egyáltalán nem vészes. Igazán nem panaszkodhatok, van olyan nap, amikor csak 5 órám van vagy nincs első és negyedikesek vagyunk, vagyis istenek (na persze, jó is lenne). Már nem olyan végzősnek lenni, mint régen. Egyáltalán milyen volt végzősnek lenni régen? Arra gondolok például, hogy amikor én voltam elsős, akkor úgy tekintettem a végzősökre, mint jobbágy a földesrurára, préda a vadászra...kifogytam a hasonlatokból. Szóval azt akarom mondani, hogy már nem mi vagyunk a iskolai társadalom nagyjai: a kisebbek visszapofáznak, nem hallgatnak rád, barátkoznak veled (ami nem baj, de elsőre furcsának tűnik, kivéve, ha vmilyen ismerős).

A második hét
Pilismarót, Magyarország 2008.09.08 (vasárnap), délutáni órák (Mi ez? NCIS vagy mi?)

A vasárnapom jól kezdődött, délelőtt voltunk nagymamámnál és Ikeában. Hazaértünk és elhatároztam, hogy elkészítem a maradék mélyfagyasztott tenger gyümölcseit, ami polipból, kagylóból, rákhúsból és egyéb finom tengeri származékokból tevődik össze. Bár sokan nem eszik meg, néha nem csodálom. A lényeg az, hogy olyan rosszul lettem egy kis idő múlva, hogy hánytam. A gyomrom tartalmát nem kívánom részletezni, de volt ott minden (köszönjük az információt, Eszter). Csak azért akartam ezt leírni, mert kb. 7 éve történt velem ilyen utoljára, majd talán 7 év múlva megint, ez talán ilyen ciklusos dolog. Ma még éreztem az utóhatását, de már jól vagyok.

Figyelmeztetek mindenkit előre, hogy ne vegyen boltokban kapható mélyfagyasztott tengeri ételt!!! Frissen kell elfogyasztani és úgy tényleg finom tud lenni. Tessék rábízni az elkészítését a profikra, főzés, ízesítés/fűszerezés, tálalás, stb.

Amúgy nem magával az étellel volt a gond, csak nekem kellett elkészíteni. Az volt a fő gond, hogy nem főztem meg eléggé, kissé nyers maradt és az ízesítés se sikerült a legjobban. Hát ez van.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bon appetit! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr25654545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása