HTML

The Simple Life

Napi gondolataim, illetve megfigyeléseim gyűjteménye. Hogyan látja egy 19 éves középiskolás lány a mai világot? Igazából nem ennyire komoly a dolog, de megtalálható minden Japántól kezdve a Converse tornacipőkig.

Friss topikok

Linkblog

Általános

2008.04.17. 21:53 hunhungirl

Holnapra nem kell semmit tanulni vagyis kellene, de nem lesz számonkérés. Ilyenkor tudnék előre tanulni, de általában az utolsó pillanatra szoktam hagyni, pedig mennyi időt spórolnék vele. Ma írtunk töriből egy röpdolgozatot a kiegyezésből és elég jól ment. Igaz, h már minden összevissza keveredett a fejemben, de sikerült valamennyire rendet teremtenem. Mostanában jól megy a töri, amióta jegyzetelek és egyben figyelek. Azelőtt vagy rajzoltam vagy mással foglalkoztam és alig vártam, h kicsöngessenek. Rájöttem, h nem is annyira borzasztó, csak akarat kérdése. Elsősorban magamnak kellene megfelelni, aztán jöhetnek a többiek. Ezt kellene jobban megtanulnom, mert mindig másokért vagy másoknak teszek dolgokat és nem magamnak (legalább nem vagyok egoista). Szeretem, ha mások jó véleménnyel vannak rólam és utálok másokkal rosszban lenni, egyszerűen elviselhetetlen és nem jó érzés. Igaz, h most valakivel nem vagyok jóban, de vannak kivételek. Ezt kifejtettem egy korábbi bejegyzésemben és erről nincs több mondanivalóm. Sulival kapcsolatban még annyit, h fölöttem lebeg a földrajz érettségi és addig nem tudok nyugodt lenni, amíg nem leszek túl rajta.

Hétfőn voltunk színházban páran az osztályból és megnéztük a Nézőművészeti főiskola című darabot. Ez volt a legjobb előadás, amit az utóbbi 3 évben láttam és a többiek pont erről maradtak le. Az annyira poén, h mindig olyan előadásra megy mindenki, ami halálosan unalmas vagy nincs semmilyen története. A legjobbakról meg lemaradunk. Most egy darabig nem megyek színházba, mert már eleget voltam idén és költséges. Nem mondom azt, h drága, de a pénz az pénz. Amúgy nagyon szeretek színházba járni, csinosan felöltözni, művelődni, stb. Mindenki ismeri ezt az érzést, remélem. :)

Az osztályban építem a barátságot a többiekkel. Ez milyen szöveg már? Szóval úgy értem, h attól hogy valaki az osztálytársam, attól még nem biztos h a barátom. Mindig megismerek valakit közelebbről, például Ramó, Hangya, Zsuzska, Dius (igen, ezek becenevek, gratulálok a felfedezéshez:P). Nekem ilyen dolgok sokat számítanak és az is jól esik, h én számítok másoknak. Lehet, hogy csak egy pár embernek, de nekem az tökéletesen megfelel. Jó dolog a barátság!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simple.blog.hu/api/trackback/id/tr50430660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása